فقط از ۷ به ۸ بروید
 
فقط از ۷ به ۸ بروید
نویسنده : علمی و پژوهشی
تاریخ : شنبه 25 شهريور 1391برچسب:آموزش,

مایکروسافت جزئیات کاملی را در مورد نحوه مهاجرت کاربران ویندوزهای قدیمی به ویندوز جدید ۸ منتشر کرده است.
به گزارش ایرانویج به نقل از آی تی نیوز، مایکروسافت تنها به کاربران ویندوز ۷ اجازه می دهد بدون دردسر به ویندوز ۸ مهاجرت کرده و از تمامی امکانات آن بهره مند شوند.
این شرکت هنوز تاریخ دقیق عرضه ویندوز ۸ را اعلام نکرده، اما تحلیلگران بر این باروند که نسخه نهایی ویندوز ۸ تا ماه اکتبر یعنی اوائل پاییز در دسترس علاقمندان خواهد بود.
مایکروسافت به تازگی نسخه Consumer Preview ویندوز ۸ را ارائه کرده که اولین نسخه بتای این سیستم عامل برای استفاده عموم کاربران محسوب می شود.
بنا بر اعلام مایکروسافت کاربران ویندوز ۷ می توانند به راحتی تمامی فایل های داده، اطلاعات حساب های کاربری و تنظیمات ویندوز را به ویندوز ۸ منتقل کنند. در مقابل کاربران ویندوزهای ویستا و ایکس پی اگر چه می توانند در صورت توجه به امکانات سخت افزاری مورد نیاز ویندوز ۸ به این سیستم عامل منتقل شوند، اما هر یک تنها بخشی از اطلاعات قبلی خود را حفظ می کنند.
به عنوان مثال کاربران ویندوز ویستا تنها فایل ها، تنظیمات ویندوز و اطلاعات حساب های کاربری را حفظ می کنند، اما برنامه های نصب شده آنها پاک می شود. در مورد ویندوزهای قدیمی تر هم تنها حساب های کاربری و فایل ها حفظ می شوند. علاوه بر این به روزرسانی از ویندوزهای ۳۲ بیتی به ۶۴ بیتی هم ممکن نیست و مستلزم نصب همه اطلاعات قبلی است.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: موضوعات مرتبط: <-CategoryName->
:: برچسب‌ها: <-TagName->

 

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان بسیج دانش آموزی و آدرس basijidm16.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 43
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 47
بازدید ماه : 240
بازدید کل : 63733
تعداد مطالب : 137
تعداد نظرات : 5
تعداد آنلاین : 1

بزرگترین سایت جاوا اسکریپت ایران Click Here To Navigate