مبارزه با سرطان با مصرف چاي سبز
 

مبارزه با سرطان با مصرف چاي سبز

تحقيقات نشان مي‌دهد كه نوشيدن مرتب چاي سبز مي‌تواند در پيشگيري و درمان بيماري‌هاي ناعلاجي مثل سرطان بسيار موثر باشد.

چاي سبز حاوي مواد تركيبي به نام فيتوكميكال و پوليفنول است كه اين تركيب‌ها نوعي آنتي‌اكسيدان محسوب مي‌شوند. آنتي‌اكسيدان قابليت مبارزه با سلول‌هاي سرطاني را داراست.

اين تركيب مي‌تواند از رشد سلول‌ها و تومورهاي سرطاني جلوگيري كند. تحقيقات به عمل آمده نشان مي‌دهد كه افرادي كه روزانه چاي سبز مي‌نوشند خطر ابتلا به سرطان خود را تا حد بسيار زيادي كاهش مي‌دهند. همچنين اشخاص مبتلا به سرطان‌هايي نظير، سرطان خون، ريه، معده، سينه و روده كه چاي سبز مي‌نوشند در درمان بيماري خود كمك عمده‌اي مي‌كنند.

به افراد سرطاني البته نوشيدن 2 يا 3 فنجان چاي سبز در روز پشنهاد مي‌شود.

بيماري‌هاي قلبي‌

يكي از عوامل اصلي امراض و حمله‌هاي قلبي، وجود كلسترول بالا در خون انسان است. چاي سبز علاوه بر ويتامين‌هاي A و C خود، باعث كاهش كلسترول در خون نيز مي‌گردد كه اين موضوع خطر احتمال حمله قلبي و امراضي از اين دسته را پايين مي‌آورد.

استحكام دندان‌ها

اين نوع چاي حاوي ماده‌اي به نام فلورين (flourine) نيز است. فلورين سبب مي‌شود تا ساختار داخلي دندان‌ها محكم شود و از پوكي و كرم خوردگي آنها جلوگيري مي‌كند.

آرامبخش و ضد استرس‌

اين نوشيدني گياهي نوعي آرامبخش نيز محسوب مي‌شود. با نوشيدن اين چاي سيستم عصبي بدن شما مقاوم‌تر شده، آرامش اعصاب و دوري از فشارهاي عصبي را براي شما به ارمغان مي‌آورد. از آنجايي كه بسياري از بيماري‌ها ارتباط مستقيم با استرس و سيستم عصبي دارند، نوشيدن اين چاي را مي‌توان به نوعي داروي تمام بيماري‌ها نام برد.

از فوايد ديگر چاي سبز مي‌توان به بالا بردن قدرت فكري و قابليت تمركز بهتر، پيشگيري از امراضي مثل آلزايمر، درمان آماس مفاصل، درمان ام‌اس و پيشگيري از بيماري، كاهش وزن در افراد چاق اشاره كرد.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: موضوعات مرتبط: <-CategoryName->
:: برچسب‌ها: <-TagName->

 

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان بسیج دانش آموزی و آدرس basijidm16.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 20
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 24
بازدید ماه : 217
بازدید کل : 63710
تعداد مطالب : 137
تعداد نظرات : 5
تعداد آنلاین : 1

بزرگترین سایت جاوا اسکریپت ایران Click Here To Navigate