آزادی بیان گوگل جای سوال دارد!
 
آزادی بیان گوگل جای سوال دارد!
نویسنده : علمی و پژوهشی
تاریخ : سه شنبه 4 مهر 1391برچسب:آزادی بیان گوگل جای سوال دارد! ,

محمد صادق افراسیابی،  کارشناس فناوری اطلاعات با اشاره به اینکه آنچه در فضای سایبر کمک می کند تا بتوانیم به اهداف راهبردی نظام مقدس جمهوی اسلامی دست یابیم تکیه بر حرکت های خود جوشی مردمی  است به خبرنگار فناوری اطلاعات باشگاه خبرنگاران بیان داشت:   استفاده نكردن از سرویس های مختلف گوگل توسط مردم ایران و سایر کشورهای اسلامی بطور  حتم می تواند کاهش استفاده عموم از سایتی باشد که صهیونیسم یکی از حامیان اصلی آن است.
 وی با تاکید بر اینکه جمعیت کثیری از کاربران از فضای سایبر را مسلمانان تشکیل می دهند افزود:  استفاده نكردن از سرویس های مختلف گوگل توسط کاربران ایرانی و سایر کاربران مسلمان در اعتراض به توهینی که به ساحت مقدس پیامبر گرامی اسلام شده است می تواند خسارات زیادی را به این شرکت وارد کند زیرا یکی از منابع درآمدی گوگل آگهی های تجاری  است که هر قدر مراجعه کاربران به این سرویس  دهنده اینترنتی کاهش پیدا می کند علاوه بر کاهش حجم آگهی ها آن شاهد کاهش ارزش سهام این شرکت در بازار بورس خواهیم بود.
  این مدرس دانشگاه جامع علمی کاربردی با اشاره به اینکه بسیاری از نتایج جستجوها در گوگل مدیریت شده است، اذعان داشت: پیشنهادات گوگل برای سرچ بسیار متفاوت با آن چیزی است که خود این شرکت درباره ی واژه های سرچ بویژه برای کاربران ایرانی می گوید.
 افراسیابی تاکید کرد:  گوگل در جایی متوسل به آزادی بیان شده است که می خواهد تحت این لوا به سایر  ادیان  از جمله دین مقدس اسلام حمله کند.
وی ادامه داد: گوگل در جایی که احساس می کند یک دین از فضای آزادی بیان استفاده کرده و بسیاری از افراد عدالتخواه جامعه بشری را با خود همسو می کند به فیلتر کردن طرفداران آن دین در سرویس های خود می پردازد.
 این کارشناس فناوری اطلاعات خاطر نشان کرد:  مردم باید آگاه باشند که با یک بسیج عمومی  می توانند خسارات جبران ناپذیری به این شرکت وابسته به صهیونیسم وارد کنند./عط


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: موضوعات مرتبط: <-CategoryName->
:: برچسب‌ها: <-TagName->

 

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان بسیج دانش آموزی و آدرس basijidm16.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 46
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 50
بازدید ماه : 243
بازدید کل : 63736
تعداد مطالب : 137
تعداد نظرات : 5
تعداد آنلاین : 1

بزرگترین سایت جاوا اسکریپت ایران Click Here To Navigate