مدیریت ترافیک اینترنت – NetWorx 5.2
 
مدیریت ترافیک اینترنت – NetWorx 5.2
نویسنده : علمی و پژوهشی
تاریخ : سه شنبه 4 مهر 1391برچسب:مدیریت ترافیک اینترنت ,

نصب بودن یک نرم افزار مدیریتی کامل بر ترافیک (پهنای باند مصرفی) اینترنت یکی از ابزارهای سودمندی است که می تواند کمک زیادی به کاربرانی که از اینترنت با محدود بهره می برند کند.

با کنترل و استفاده بهینه از ترافیک اینترنت میتوانید هم از نظر اقتصادی به خود کمک کنید، هم با خاتمه دادن اتصالات غیره ضروری سرعت اینترنت را بهبود بخشید، یا استفاده از ترافیک اینترنت را جیره بندی کنید یعنی یک مقدار مشخص از ترافیک را مثلا ۵ GB برای استفاده از کاربران تعیین کنید که پس از تجاوز از این حد به صورت خودکار اینترنت قطع گردد.

نرم افزار NetWorx یکی از ابزارهای قدرتمند و همچنان رایگان مدیریت بر مصرف ترافیک اینترنت است. این برنامه به شما کمک میکند تا استفاده بهینه از پهنای باند محدود اینترنت خود را بکنید، گزارشی از مصارف ترافیک خود را ببینید ( روزانه/هفتگی/ماهانه)، پینگ بگیرید، استفاده کاربران را تا حد معین محدود کنید و از دها قابلیتهای مختلف دیگر استفاده کنید.

یکی از ویژگی های مفید و ارزشمند NetWorx دارا بودن زبان فارسی است. با فعال سازی زبان فارسی (این ویژگی را میتوانید هنگام نصب انتخاب کنید) میتوانید در یک محیط راحت تر و آسوده تر از این برنامه استفاده کنید.

 

دانلود از لینک مستقیم – ۳ مگابایت
پسورد: ندارد
منبع: پی سی ای اف


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: موضوعات مرتبط: <-CategoryName->
:: برچسب‌ها: <-TagName->

 

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان بسیج دانش آموزی و آدرس basijidm16.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 69
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 73
بازدید ماه : 266
بازدید کل : 63759
تعداد مطالب : 137
تعداد نظرات : 5
تعداد آنلاین : 1

بزرگترین سایت جاوا اسکریپت ایران Click Here To Navigate